niedziela, 29 listopada 2015

Róża jest tylko Jedna


ledwo czarodziejka posprzątała swój ogródek i przygotowała go do zimy 
huknęło
grzmotnęło
i pojawił się SunnyBoy
z całym ogrodem białych róż.
- oszszszszcholerra..... - zaklęła pod nosem - cała robota na nic. ogród pełen kwiatów na zimę!! ale fakap......
- trochę za dużo ich n'nie?? w główce się kręci co?? - zagadnęła uprzejmie chłopaka.
a w głębi duszy pomyślała "lepiej w główce niż w głowie. zajrzyjmy w tę głowę".
- to czego ode mnie chcesz SunnyBoy??
- moja historia jest stara jak świat. był czas w moim życiu zanim dopatrzyłem się co jest grane i co rzeczywiście o mnie myślisz. to popatrz teraz. otwórz szeroko oczy. dziś mądrzejszy odchodzę z moją złamaną dumą. jestem tylko niczyim durniem. i to nie jest śmieszne. bo jestem niczyim durniem. a wolałbym być twój. wiesz jak to mówią - "prawda cię uwolni". i było tak fajnie aż  ty przestałaś chcieć. możesz się teraz śmiać. a mi jest niefajnie. gdy próbuję zachować twarz a serce pęka. i wiem że spierdoliłem. a teraz jestem niczyim durniem. i tęsknię do tego co miałem. nie chcę być niczyim durniem. chcę być twój. twój.twój. bo głupi jestem i tak. czy odejdę czy zostanę. po co?? po co muszę biec?? chcę byś się śmiała. chcę twego uśmiechu. chcę czuć że należę do kogoś. a teraz jestem niczyim durniem. i to wcale nie jest śmieszne. bo teraz jestem niczyim durniem. a chcę być twój. naprawdę. nie chcę być niczyim durniem. chcę. być. TWÓJ.
- to dość proste mój drogi. musisz tylko patrzeć sercem myśleć głową i czuć. bo gdy mężczyzna kocha kobietę nie zaprząta swojego umysłu niczym innym. mógłby sprzedać świat za to wyjątkowe uczucie. jeśli ona jest zła nie dostrzega tego. ona przecież nie mogłaby zrobić nic złego... odwróci się od swojego najlepszego kumpla jeśli on jej ubliży. gdy mężczyzna kocha kobietę wyda swoją ostatnią dziesięciocentówkę żeby dać jej to czego potrzebuje. mógłby zrezygnować ze wszelkich wygód i spać na deszczu jeżeli ona powie że ten sposób jest właśnie tym właściwym. kiedy mężczyzna kocha kobietę tak nieprzytomnie i tak bezgranicznie ona tak łatwo może go zranić bawiąc się jego uczuciem i robiąc z niego głupca. on jest ostatnim który się o tym dowie. kochające oczy nie chcą widzieć tego. gdy mężczyzna kocha kobietę nigdy jej nie skrzywdzi. nigdy nie przytuli innej dziewczyny. zrozumiałeś SunnyBoy??
a ja nawet ci ją oznaczę. - i złotym nożem ścięła jedną spośród białych róż.
chwyciła jego lewą dłoń i wycelowała nóż w serdeczny palec.
chłopak próbował cofnąć rękę.
- nie bój się. to boli tylko kiedy płaczesz.
kroplę krwi chłopaka wpuściła w kwiat.
i czarodziejka zniknęła wraz z kwiatem.
- a co ja mam teraz zrobić?? - krzyknął SunnyBoy w pustą przestrzeń.
- weź to na klate koleś. szukaj. - odezwał się Borko znad paproci. - i tak masz dużo szczęścia. większość słyszy od niej "odpierdol się bardzo serdecznie i nie pozostawajmy w kontakcie".
spróbuj tego SunnyBoy. może ona wróci.
stand by me



Jedna Jedyna



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz